Sunday, February 09, 2014

Home » , » ESP (Energizing Soy Protein) Shaklee

ESP (Energizing Soy Protein) Shaklee

ESP merupakan antara produk Shaklee terlaris yang mendapat permintaan ramai. Siapa yang dah cuba ESP pasti suka dengan rasanya dan sesiapa yang belum pernah cuba inilah masanya untuk mencuba kerana banyak kelebihan dan kebaikan yang boleh anda perolehi daripadanya. Saya sendiri sudah jatuh cinta dengan ESP Shaklee ni.

Apa itu ESP?


ESP @ Soy Protein Isolate Powder merupakan Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Tahukah anda?
Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.

Faedah ESP Shaklee yang utama:

  • Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
  • Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan ESP Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
  • Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.
  • Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
  • Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
  • Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
  • Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.
  • Membantu Menggalakkan Penghasilan Susu Ibu – Komposisi utama dalam susu ibu ialah protien dan pengambilan protien menggalakkan lagi penghasilan susu ibu. Protien diperlukan utk membina sel, kulit, rambut dan pertumbuhan yg sihat.
*Pengalaman saya sendiri, ESP memang membantu memberi lebih tenaga sepanjang hari dalam melaksanakan tugas-tugas seharian di rumah di samping menguruskan 5 anak-anak super duper aktif saya itu. Kalau tidak, belum sampai ke petang saya dah kurang tenaga. Masuk maghrib je rasa nak tidur sudah....hehe. Tapi semenjak ambil ESP memang berbeza!
 

Berapa harga ESP Shaklee ni?

Harga runcit bagi ESP ialah RM150 dengan berat bagi 1 bekas ESP 850g, cukup untuk bekalan lebih dari 2 bulan. Sangat2 berbaloi tau! Untuk pembaca blog saya, HARGA ISTIMEWA menanti anda.

Untuk keterangan lanjut, dan konsultasi percuma, jangan segan-segan;

Hubungi Your Shaklee Independent Distributor
 Yusmawati Paiman (Yus) | SID: 1094266 |SMS/WhatsApp: 013-7308040 |FBpage: Yus Vitamin Store| Email:yus76.maznaz@gmail.com

ATAU
JIKA MAHU BUAT PEMBELIAN ONLINE SENDIRI BOLEH KLIK LINK DI BAWAH YA

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=3d8e28caf901313a554cebc7d32e67e5

 

***Produk ini tidak bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.***
~ يوس ~

2 comments:

  1. Oh... Yus dah jadi pengedar Shaklee ye
    Tahniah... sambil duduk rumah boleh menjana income:)

    ReplyDelete
  2. salam k.yus..tenkiu for info..semoga biz berkembang maju ye...

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tambah silalah tinggalkan jejak yer..Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...